Celem projektu było ukazanie wnętrza samochodu za wykorzystaniem technologii VR.
Doskonałym dowodem na szeroki zakres zastosowania Wirtualnego Spaceru jest realizacja przygotowana dla salonu Skoda Zimny. Specjaliści z 4DLight stworzyli wielofunkcyjne narzędzie promocyjno-sprzedażowe, które nie tylko ułatwia kontakt z Klientem, ale i pozwala wyróżnić się na tle konkurencji.
Wizyta w salonie samochodowym bez wychodzenia z domu? Taką możliwość daje Wirtualny Spacer, który nie tylko pozwala zwiedzić salon, ale i obejrzeć wnętrza samochodów. Wybór samochodu nigdy dotąd nie był tak prosty. Klikasz, sprawdzasz informacje i już wiesz, że to model doskonały dla Ciebie. Co więcej, można wybrać wersję dla Niej lub dla Niego, by uzyskać informacje takie, jakich szukasz. Dwa boczne menu ułatwiają wyszukiwanie informacji o poszczególnych modelach (lewa strona) oraz o salonie (prawe menu). Oba panele można rozwinąć lub schować, co nie ogranicza pola widzenia w trakcie oglądania kolejnej panosfery. Panel sterowania zlokalizowany u dołu strony umożliwia poruszanie się w wirtualnym świecie. Wirtualny Spacer został przygotowany dla dwóch grup docelowych: kobiet i mężczyzn. Dzieki zróżnicowaniu w zakresie przedstawianych informacji Wirtualny Spacer dla każdego był dobrą zabawą skutkującą zwiększeniem telefonów do Salonu. Poniżej linki do wersji damskiej i męskiej: Wersja damska: http://www.wirtualnysalonskoda.pl/woman/ Wersja męska: http://www.wirtualnysalonskoda.pl/men Dodatkowo w Wirtualnym Spacerze po Salonie Skody, zastosowano: spersonalizowane menu w kolorystyce logo Skody, QR Code, punkty informacyjne, film pokazujący wyjazd nowym samochodem z salonu, funkcję pobierania Wirtualnego Spaceru na dysk, planszę graficzną z nowym modelem Skody Rapid, wirtualne wizytówki całego zespołu pracowników Salonu Skoda Zimny.
Podoba Ci się?
Co trzeba zrobić, aby uzyskać podobne efekty? Wystarczy skontaktować się z nami na poniższe dane kontaktowe lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!