Celem projektu było stworzenie kompleksowego narzędzia w Internecie do sprzedaży mebli Klose. Zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki w Internecie. Przygotowanie Wirtualnego Spaceru do wykorzystania na Targi, Eventy, Dni Otwarte i na stronę WWW. Bardzo ważnym elementem było przygotowanie Wirtualnego Spaceru dla Przedstawicieli Handlowych, umożliwiając im sprzedaż kolekcji mebli. Przygotowanie Wirtualnego Spaceru do konkursów na Fanpage klienta. Wirtualny Spacer został tak przygotowany aby korzystać z niego na urządzeniach mobilnych. Przygotowanie szkoleń z VR.
Kolekcja Mebli Klose Sp z o o, okazała się niezwykle wymagającym Klientem, jednak nawiązany kontakt zaowocował dłuższą współpracą. Zaczęło się jednak od tego, że wpadliśmy na pomysł, by salon meblowy „wysłać” do Klienta, a nie Klienta zapraszać do salonu. Pomysł mógłby wydawać się szalony, gdyby nie możliwości jakie daje Wirtualny Spacer.
Wzrost Fanów na Fanpage klienta to 275 %. Wzrost ruchu na stronie www to 485%. Przełożyło się to na zwiększenie sprzedaży kolekcji mebli. Uzyskaliśmy informacje jakie kolekcje się podobają i dlaczego. Dało to klientowi ogromną wiedzę przy projektowaniu nowych mebli. Zbudowaliśmy społeczność wokół Marki dzięki zastosowaniu Wirtualnej Rzeczywistości. Klienci bez wychodzenia z domu mogli obejrzeć interesujące kolekcje i sprawdzić w jakim salonie w Polsce są dostępne. Strona www została odpowiednio przygotowana pod Wirtualną Rzeczywistość. Akcja przerosła nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego została rozszerzona na inne kraje z którymi współpracuje klient. Narzędzie sprawdziło się też bardzo dobrze przy sprzedaży mebli przez Przedstawicieli Handlowych, którzy do dnia dzisiejszego z niego korzystają.
Podoba Ci się?
Co trzeba zrobić, aby uzyskać podobne efekty? Wystarczy skontaktować się z nami na poniższe dane kontaktowe lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!