Celem projektu była budowa wizerunku Marki jako skutecznego i bezpiecznego rozwiązania dla domu. Dotarcie do grupy docelowej w wieku 35-50 lat. Przełamanie stereotypów na temat systemu inteligentnego domu (cena, technologia, planowanie na etapie budowy, brak specjalistów z dziedziny montażu). Zwiększenie rozpoznawalności marki. Zwiększenie sprzedaży pakietów startowych.
Wizytówka na Google,Konto Facebook,Kanał YouTube,Konto Google Analytics,Konto Google Ads,Konto Google Search Console,Konto Yandex,Konto HotJat, Wizualizacja 3D, Wirtualny Spacer 3D, Animacja 3D, VR.
Przygotowana kompleksowo strategia z zastosowaniem VR zwiększyła zainteresowanie nowymi technologiami klientów i przełamała stereotypy związane z instalacją inteligentnych rozwiązań. Wykreowaliśmy komunikacje która sprzedaje inteligentne rozwiązania dla domu. Prowadzane działania w kanale tradycyjnym i nowoczesnym zwiększyły rozpoznawalność marki na arenie międzynarodowej. Zwiększenie ilości fanów na FB o 390%. Zbudowaliśmy lojalną społeczność wokół marki na rynku polskim i międzynarodowym. Odpowiednia optymalizacja SEO/SEM zmniejszyła koszty kampanii reklamowych. Przez okres 2 lat nasz klient stał się wiodąca marką w rozwiązaniach inteligentnego domu.
Podoba Ci się?
Co trzeba zrobić, aby uzyskać podobne efekty? Wystarczy skontaktować się z nami na poniższe dane kontaktowe lub wypełnić formularz kontaktowy. Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!